Uwimana Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 noen som har erfaring med å begynne på minipillen etter dere har født?? og hvordan fungerte det? den gjør vel ikke så mye med kroppen, gjør den vel? altså jeg tenker litt vektøkning og slik, som enkelte p piller kan gjøre!! den den har vel ingen slike bivirkninger??
Amabolla Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Jeg gikk på minipillen før vi fant ut at vi skulle ha barn og jeg syntes den var kjempefin. Slapp unna de bivirkningene jeg hadde med p-pillen. Kommer til å fortsette med mini pillen som prevensjon etter fødsel.
Uwimana Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2006 hørtes jo bra ut:) så det er ikke noen vektoppgang med de der? jeg kommer nok oxo til å gå på de tror jeg.....orker ikke de vanlige p pillene.....synes det er så mye bivirkninger.......
Mamman til Jonathan Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Hei!! Det har kommet en østrogenfri p-pille nå..Cerazette.Den er beregnet på ammende mødre og er like sikker som kombinasjonspillen og har samme 12 timers margin for glemming av pillen. Den garanterer null vektøkning og påvirker ikke melkeproduksjonen eller barnet. Jeg tror jeg skal begynne på denne etter fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå