Gå til innhold

September: Hver kveld siste uka har hun våknet...

Anbefalte innlegg

ca en time etter hun har lagt seg (for kvelden). Tuppa er i perlehumør, bare gliser og koser seg. Så i elleve tiden er hun trøtt igjen og legger seg fint. MEN, er jo ikke særlig intressert i å la ho få denne (u)vanen!

Andre som har forandret søvnmønster? Noen som har tips?

Fortsetter under...

min har snudd opp ned på søvnmønsteret sitt den siste tiden, der han har våkna en stund etter vi har lagt ham også har han våkna igjen midt på natta en gang...vi har strevd fælt med dette, og lurt på hva i all verden vi skulle gjøre, men vi har holdt faste rutiner og lagt ham som vanlig...tatt ham opp når han har blitt sinna og lagt ham igjen...har ikke latt ham leke når han har vært oppe, måttet sitte fanget den tiden...hehe om dette er dte som har gjort at han nå har nesten kommet tilbake i sin vante rutine vet jeg ikke....men det er iallefall tilsynelatende over, han sover like godt som han pleier...

etter mye mas her inne så har jeg funnet ut at dem går igjennom en fase??hehe jeg vet ikke...men det går over iallefall=)tror denne fasen har nesten vart en mnd hos oss...litt pga tenner og da...

Vi har det også sånn.. :)

sovner rundt 21.00, og våkner igjen etter en time eller 2.. men ho her er mer grinete, for det virker som om ho vil faktisk sove.. så jeg setter meg med ho i senga, så sovner hun etter 5-10 min på skulderen min.. :)

Hmm, da er det jo ganske greit. Mi er våken gjerne 3 timer før hun overhodet viser tegn på å være trøtt. Hun suser rundt å er superfornøyd, bare gliser! Huff, håper det bare er en fase. Man trenger litt alenetid på kvelden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...