j05-g07-fødeklar Skrevet 28. juni 2006 #1 Del Skrevet 28. juni 2006 Vi skal snart igang med å prøve på nestemann og jeg har lyst på ny vogn....hehe noe gubben selvfølgelig mener er helt unødvendig....Men det heg da lurer på er om noen kan anbefale en god sportsvogn som kan brukes fra ganske nyfødt alder...(ikke kombivogn, duovogn osv) Jeg har lyst på en trehujulig eller iallefall svingbare hjul. Og den skal ta LITEN plass..... Noen som har forslag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 28. juni 2006 #2 Del Skrevet 28. juni 2006 Da må den vognen som eg har nå være midt i blinkern... mener eg da Den heter Bebe Comfort Lula... Den er lett, tar veldig lite plass, er enkel i bruk, kan velge mellom låste og ikke låste hjul. Lett å ta av trekk for vask - festet med trykk knapper. http://www.piczo.com/pia81?g=11149463&cr=3 (der finner du bilde av den) Eg gav 3500kr for den i januar i fjor, da var den helt ny i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå