Gå til innhold

Kommer fra UL nå ikveld - skulle vært glad - alt er bare trist.............


Phobia

Anbefalte innlegg

Det skulle være en gledens ting å gjøre sammen, jeg og mannen min skulle få se at alt var bra slik at vi snart kunne informere kommende storebror....

Babyen var død for ca en uke siden .........

Så trist nå bare......uendelig leit...

 

Hvis noen som har vært ute for MA har noen trøstens ord tas de imot med stor takk...

 

Til dere alle med spire - jeg ønsker dere virkelig masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åhh..:-( kjære , kjære deg..

det var utrolig trist å høre!! det er jo ingen selvfølge at ting skal gå bra å med noen av oss gjør det helelr ikke det! det er så forferdelig trist! :-(

Hvor langt var du på veg?

Dere klarer det nok igjen snart skal du se å du kommer til å føde en nydelig liten en!

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff - stor klem til deg fra meg... det er jo det der vi er livredde for alle sammen ...

Opplevde det i uke 6 sist gang selv - og var bare vondt, vondt...

 

Ikke mange trøstens ord å si til deg; annet enn at jeg sender masse varme tanker til deg og din kjære!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en MA i januar i år , og jeg vet, det er forferdelig tungt...

 

Og jeg vet så inderlig at ord er en fattig trøst, men vet du hva, dere vil komme igjennom dette her, gråt litt, vært litt trist.

Dere har etter der jeg forstår en annen liten prins som trenger dere.

Bare ta litt tid, så kan dere komme tilbake sterkere... Trenger ikke ta så lang tid, to prøveperioder tok det før oss før den satt igjen. Og det er ganske fort.

 

Trøsteklemmer sendes til dere fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Så trist!!

Jeg har hatt to MA etter hverandre, desember(8+4) og april(9+2). Ble gravid etter 7 uker første gang(tok ikke utskrapning - angrer!) og drøyt 2 uker etter utskrapning andre gang.. Bare prøv igjen etter at du er ferdig med å blø/evt 2 uker etter utskrapning. Anbefaler utskrapning. Går fortere, mindre vondt. Tips: før du prøver, ta en graviditetstest for å sjekke at kroppen din faktisk er "oppdadert".. Det hender en gang i blant at kroppen blir forvirret og fortsetter å produsere HCG...Tok test 2 uker etter utskrapningen. Den var negativ. To uker etter tok jeg ny test...og den var positiv!! Hadde fått ny spire!!!

 

Lykke til! Det kan gå fortere enn du tror å bli gravid på nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...føler så uendelig med deg!!! Det er absolutt det værste som kan skje!!! Hadde selv en MA for noen måneder siden...så vet så indelig godt hvordan du føler det!

 

Om det er en liten trøst så var det lett å bli gravid igjen etterpå.... Har vært livredd for MA igjen denne gangen - men det ser ut til å gå bra nå! Fikk se babyen på UL og var da 12+2 i følge UL'en og da er vel sjansene gode....

 

Så en oversikt inne på ammetåka.no hvor det sto at om man hadde hatt et normalt svangerskap og deretter en MA/SA, er ikke sjansene større enn normalt for at man skal oppleve MA/SA igjen!!!

 

Ønsker dere masse lykke til!! Ta vare på deg selv i tiden som kommer og lykke til med neste spire som sikkert sitter veldig snart og kommer til å vokse i 9 måneder!!!

 

LYKKE TIL!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så forferdelig trist.......

Føler virkelig med dere... Har hatt en sa, og min største frykt er ma, der merker man jo ikke at noe skjer..... Huff, håper dere får det til å klaffe igjen snart.... Utrolig trist, og når du var såpass på vei og da.....

Varme tanker fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd det selv, men må bare sende deg en varm klem, og at jeg føler med deg! Sats på ny bebis, den kommer nok snart! Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff så trist!!!!! :o(

ble skikkelig lei meg på dine vegne når jeg leste dette!!!

Og blir så klart både bekymret og redd også!!!

Hadde en SA for en del år tilbake, jeg visste ikke selv at jeg var gravid før jeg SA...og syntes det var VELDIG KJIIIIIIPT og trist, så skjønner hvorfor du føler deg sånn nå....

 

Sender deg en stooor trøsteklem!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var så trist, at ord blir bare fattige:(

 

Er så lei meg på deres vegne....

Sender deg en stor klem:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle klemmer, varme tanker og trøstens ord.

Var på utskrapning idag og det har gått veldig bra, følte meg veldig godt ivaretatt. Må virkelig berømme sykehuspersonalet på SuS.

Men kroppen er jo fremdeles i "gravidmodus" så det er igrunnen utrolig kjipt , jeg hadde jo fått mage også siden jeg var andregangs. Håper iallefall at gravidfølelsen snart er over og jeg kan vente på mens.

 

Ble rådet til å prøve igjen etter en mens. Veldig god trøst å høre at flere av dere som har hatt MA\SA ble fort gravide igjen....

Uansett - takk !

Og lykkelykke til med deres kommende store mager - jeg håper jeg kommer sterkt tilbake snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste greier... Men ikke tenk for mye på det.. Det er vanlig at vi mister minst en gang. Sett i gang med en gang. De sier jo det er lettest å bli gravid igjen etter en abort... Dette er ikke vondt ment, men du skal være "glad" det skjedde nå, og ikke om 20 uker til.. Venninna mi skulle hatt en på noen mnd nå hun. Men mista i uke 34. Det er kanskje ikke noe trøst i det. Men prøv å være positiv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...