TPM m/baby i magen Skrevet 28. juni 2006 #1 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei. Jeg har ikke vært så flink til å skrive her inne ,men er innom stort sett hver dag : )Ser jo flere innlegg her nå hvor pergo har virket og det har blitt graviditet av det. Jeg har en gutt på 3,5 år. Har nå prøvd siden nov 04. SA mai 05 og ikke klart å bli gravid etter det. Vi har søkt IVF og skal til forsamtale for innseminering, i første omgang, i slutten av august. Og denne mnd forsøker vi pergo for første gang. Mannen har noe nedsatt kvalitet, men innenfor normalen. Vi går begge på frøyaklinikken og har gjordt det i ca 2 mnd nå. Progesteronkrem har jeg brukt i over 6 mnd så nå håper jeg kropp og sinn kommer i ballanse slik at jeg kan bli gravid snart.. Begynte på pergo i går. Jeg har el spontant også men ønsker å forsterke el og kanskje bedre odsene våre for å få det til Er det flere som er igang med pergo nå så kan vi kanskje følge hverandre opp litt? Jeg har vært veldig pessimistisk de siste mnd, men nå vil jeg gjerne være positiv. Håper jeg slipper mye bivirkninger av pergoen, men hva går vi ikke gjennom for å oppnå det vi ønsker Jeg vil gjerne ønske alle dere slitere en riktig god sommer og håper mange får klaff snart. Jeg har lest meg til mye kunnskap her inne og det er deilig å ha et forum hvor man kan sette fokus på det vi går gjennom. Vi er mange som slliter og det gjør oss sterkere tror jeg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5502162-da-er-ogs%C3%A5-jeg-igang-med-pergo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 Heisan. Vil ønske deg lykke til med pergoen og håpe det blir full klaff. Jeg har også stått på pergo denne mnd så jeg krysser fingrene for oss begge. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5502162-da-er-ogs%C3%A5-jeg-igang-med-pergo/#findComment-5508124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå