Gå til innhold

Noen som har erfaring med denne? (babygym)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er barnet ditt? Intet erfaring med den, men etter min mening burde du gå for en litt enklere variant. Ett stødig stativ med deler som kan forlenges der du måtte ønske. synes det ble litt mye på den du henviser til.

Skrevet

Noen spesielle du vil anbefalle? Tar imot råd med stoooor takk:o) Jeg har lurt litt på de som er av stoff...hvis du skjønner hva jeg mener....

Skrevet

Jeg hadde en sånn stoffgreie med to buer i kryss, om du skjønner hva jeg mener.

Fordelen med den var at gutten kunne denge løs på den uten at det ble vondt. Ulempen var egentlig at ingen av lekene hang rett over ham, men litt ute på sidene.

Men han hadde masse glede av den likevel, altså, var bare i begynnelsen at jeg syntes den virket litt tullete.

Eneste du må passe på med en sånn er at ingen leker blir hengende slik at han må se "bakover" på den (vri hodet bak) om du skjønner..Det er visst veeeldig lite gunstig for både nakke og øyne i følge fysioterapeuten på helsestasjonen!

Skrevet

Takk for svar:o) Da får vi se hva det blir.

Skrevet

Ungene skal etter min mening ikke ha det for komfortabelt under en babygym - de trenger utfordringer. Som sagt - jeg ville valgt og har selv ett stødig stativ uten dill dall alle veier. Fisher price har jo hatt noen bra tidligere vet jeg.

Skrevet

Kjøp den billigste du får tak i, men som er godkjent for babyer selvfølgelig. De bruker ikke babygymmen særlig lenge. Og det er ingen fordel at de har det for topp under der heller. Etterhvert kan en babygym gjøre ungen passiv. MEN, babygym er en kjempe fin leke og bra stimulering fra babyen er 2-3 månder og til den er ca 5-6. Etter det bør utforskertrangen ta overhånd. Vi har vår stående i stua ennå, og noen ganger krabber hun dit og slår på den og synes det er stas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...