Gå til innhold

Psykologen lo og lo og lo.....

Anbefalte innlegg

Var hos psykologen for 3.gang med gutten i dag.

Sa ifra om alt som har skjedd siden sist, og etter at han (8 åringen) ble varm i trøya, startet han et show med oppførselen sin, og sa bare morsomme ting som ramlet inn i hodet på han der og da....

Han greide ikke sitte stille , og brukte hele rommet som scene....

Flyttet på seg, holdt for ørene, fleipet og spøkte om ALT!

Og psykologen begynte først å smile til noen av kommentarene, deretter begynte han å le. Han flirte så godt tilslutt, og så smittet det selvsagt over på meg, og da satt vi der og bare lo tilslutt!!

Jeg fikk sagt at jeg ikke syntes den nye dosen med concerta virker i det hele tatt, og at han fremdeles går inni raserianfall innimellom over den minste ting.

Imens sitter 8 åringen på stolkanten, veiver med hendene, går fram og tilbake i kontoret, mens kjeftamentet ikke er stille et eneste sekund. Hyper og impulsiv beskriver min nest yngste med to ord..

"Ja, en ting er iallefall sikkert, sa han. Gutten trenger større dosering av medisinen"

Nå greier jeg ikke å beskrive skikkelig her hvordan det hele artet seg, men timen ble iallefall alt annet enn det jeg hadde forventet meg....Fikk jo sagt litt innimellom, men det ble bare så komisk alt sammen, at vi lo når vi gikk ut fra kontoret også....folk på venterommet måtte jo tro vi var skikkelig koko!

Det sies at en god latter forlenger livet. Mitt og psykologens har blitt forlenget med noen uker etter den timen...........

Alt kan ikke være bare kjedelig.

Heller ikke psykologtimer ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5501959-psykologen-lo-og-lo-og-lo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...