Gjest Skrevet 28. juni 2006 #1 Del Skrevet 28. juni 2006 lest at de ikke skal sjele(eller hva det heter) etter 6mnd.,..men her går øynene i kryss.... kanskje ikke så rart om hun trenger briller når jeg begynte da jeg var 2år, og hadde +9...men nå er jeg nede i +5... hadde jo helst sett at hun slapp briller....menmen..ikke verdens undergang...briller skal ikke få stoppe henne i leken,min mor sa alltid at om jeg ødelegger brillene i fotball eller lek er det bare å kjøpe nye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 Åh, det var litt trist. Alltid trist når barn trenger briller. Det var derfor legen spurte om sjeling på 6 mnds kontrollen.... Men jeg må få han undersøkt av øyenlegen, for jeg er født med grå stær og det er mamma også. For å utelukke det. Jeg må få begge barna mine sjekket. Det kan være arvelig sa legen. Helt enig, blir brillene ødelagt under lek så er det bare å kjøpe nye. Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 1. juli 2006 #3 Del Skrevet 1. juli 2006 Så dumt da. Men slik er det jo bare. Greit å begynne med briller tidlig da så hun blir vant til dem. Blir nok kjekt for henne å se familien sin skikkelig, hehe. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå