Gå til innhold

trønderjenter med termin i november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia. lurer på om det er noen trønderjenter med termin i november som er innom her. Håper noen tar kontakt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der, jeg har termin i november :) Flere av oss finner du under "BIM-treff" og "Terminklubber" i menyen til venstre :)

Når i november har du termin?

Jeg er 31, venter vårt første og har termin 19 :)

Skrevet

jeg er fra sør-trøndelag. har termin 18.november! :)

Skrevet

hei hei:)

jeg er trønderjente på 24, og har termin 29 november:)

bor i trondheim.. hvor bor du?

Skrevet

bor på Røros jeg da.. helt sør i trøndelag d da..

Skrevet

Heisan.

Jeg er nordtrønder, bosatt på Stjørdal.

Jeg venter min 3. den 30. november (men JM på UL vurderte å la terminen tippe over på 1. desember...)

Skrevet

jeg er øgså trønder. venter mitt første barn 15 november. noen av dere som skal føde på st.olav da?

Skrevet

Jeg skal føde på st.olav ja :)

Skrevet

kjæm fra Levanger og har termin den 21.november... Veit itj kolles æ får lagt mæ inn på terminklubben....

Skrevet

jeg skal føde på st.olavs!! var veldig fornøyd da jeg fødte der sist! og nå er d vel blitt nyere og enda bedre har jeg hørt! ;) så d blir nok bra!

Skrevet

Jeg bor i Trondheim og har termin 12. november. Du trenger ikke å legge deg inn på terminklubben, det er bare et vanlig forum som dette...

Skrevet

Okey - nå skjønte jeg hva du mente. Tror det er noen som oppdaterer lista jevnlig. Bare legg igjen termindatoen din som svar i tråden, det gjorde jeg, så satser vi på at Pusur-mor legger oss inn etterhvert.

Skrevet

e d da berre å skriv at hu kan legg dæ inn åsså skriv når du har termin da? e ganske så fersk på her sia sjø...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...