Gå til innhold

Stavtest fra Billigtester,til å stole på?


Gjest

Anbefalte innlegg

Tok en test i dag,5 dager før IKM(kanskje).Jeg har litt usabil syklys,27-34 dager,men i snitt 30 dager.Jeg har masse symptomer.Kjempetrøtt,sur,mensmurringer og pupestikking. Hadde sex to ganger den uken jeg tror eggløsning skulle vært,skal tro om det har klaffet?Spørsmålet er hvilken erfaring andre har med disse testene,og om de er til å stole på!Har også CB liggende da,men er jo litt tidlig å teste ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei d!:)

Jeg brukte selv tester fra Billigtester naar jeg testet for et par uker siden. Etter aa ha tatt to tester som begge var svak, svak strek paa kjoepte jeg en test paa apoteket og den var det sterk strek paa... Saa vil si jeg stoler ikke helt paa de testene. Jeg ville nok proevd den CB testen!

 

Lykke til! Haaper det har klaffet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har brukt disse testene noen ganger... Du får i alle fall ikke positiv test med de, uten å være gravid!!!!!! Derimot er teststreken en del svakere enn kontrollstreken (når du får positiv test). Men er det en svak strek der - da er du gravid! Virker som den trenger noen flere dager enn CB på å teste positivt. Testet veldig strekt positivt med CB, mens jeg på samme tid testet svakt positivt med billigtestene. Men etter min erfaring, har resultatet alltid vært riktig med de (fra 1 dag etter IKM). Men 5 dager før IKM er nok ikke resultatet sikkert enda....!

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en tilbudspakke fra Billige-tester.no, 21 EL tester og 3 (eller var det 4??) graviditetstester for 180 kr!!! RÅBILLIG!!

og gjett hva?!?! >Jo ble full klaff ved 1. forsøk med EL pinner!!! :o)

 

ANBEFALES!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...