Lille_mæ87 Skrevet 28. juni 2006 #1 Del Skrevet 28. juni 2006 Bare lurer litt på en ting.. Er 8 uker på vei, men de siste dagene har jeg hatt skikkelig sånne menssmerte lignende smerter i magen.... Har lest at det er normalt... men er det det? Og så føles det ut som om noe ligger å trykker opp mot mellomgulvet, gjør vondt når jeg puster.... Håper noen kan gi meg et svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME :) Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har egentlig aldri vært noe særlig plaget av menssmerter (men kjenner de jo, så jeg vet hva de er) men i min 6 og 7. uke holdt jeg på å dø av smerter. Er veldig negativ til med. i utg.punktet, og særlig når spiren også hadde fått de, så tok ikke noe sm.stillende. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg kom meg gjennom det. Legen sa det var helt normalt, smertene kommer av at livmora strekker seg (noe den også gjør når du har mensen) Det oppe m mellomgulvet vet jeg ikke hva er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå