Gå til innhold

Shop til you drop sier nå bare jeg:o) Det har jeg gjort:o)

Anbefalte innlegg

Kom hjem fra Østersund i dag, og har handlet for mange tusen svenske kroner. Siden vi venter en liten en til, og allerede har en på snart 15 mnd så bare måtte vi ha søskenvogn. Og da falt valget på Baby Travel, der man kan ha bag-liggedel i det ene setet mot seg, mens det større barnet kan sitte i det andre setetog se hvor vi går,altså fra seg. Kjempelurt spør du meg:o) Denne vognen kostet i underkant av 5500 svenske, ikke så dyrt synes jeg. Også måtte vi ha regntrekk og myggnett og stelleveske som faktisk var på halvpris. Stor og fin var den:o) Det ble også stellebord for badekar med balje til babyen og tripp trapp-stol til storebror. +en hel masse annet småtteri som ikke er nødvendig men som er koselig:o) Da vi kjørte hjem i dag fikk jeg litt panikk, enn om det går galt da, jeg er jo tross alt bare 16 uker på vei. Men vi trøstet hverandre med det at man kan ikke gå rundt å tenke på at det kan gå galt.Vi får ta det som det kommer hvis det mot formodning skulle skje.

Ikke nok med det så måtte jeg bare innom Motherhood.com en tur i kveld, og jaggu ble det ikke ei ongeribukse og ei skjorte derifra også. Nå kan jeg ikke bruke penger før babyen melder sin ankomst rundt juletider:o) Er jeg helt sprø eller? Jada æ veit æ e d:o)

Fortsetter under...

hoho, artig! jeg har trøsteshoppet litt i dag, litt trist og lei dag -og da hjelper det å shoppe lit ;) Noen morsomme t-skjorter og sko fra utlandet, kjekt med nettbutikker! :)

Har de godt utvalg i Østersund? Det er kanskje et alternativ å kjøre en tur dit på shopping ja..

Det er rart det der med trøsteshopping, at det funker mener jeg. Egentlig skulle man tro man ble enda tristere av å bruke en masse penger;o) Håper du får en bedre dag i dag da vims-74:o)

Ang Babybutikken i Østersund så fikk jeg inntrykk av at det var en kjempebutikk da jeg var inne på nettet (babyproffsen.se), men det var en bitteliten koselig butikk med kjempeservice. Jeg anbefaler deg å se på nettet først, også ta kontakt med dem via mail om det du eventuelt vil ha og få dem til å få det inn i butikken til den dagen du kommer. Det var noe småtteri jeg ikke fikk tak i der fordi de ikke hadde det inne. Men guuud for en god service, har ikke opplevd maken her i norge ivertfall:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...