Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Har lest noen innlegg fra kvinner som forteller at de har mye sterkere orgasmer nå som de er gravide. - Men hos meg er det motsatt! Synes de er korte og svake, ja på langt nær slik de vanligvis er. Er det bare meg som har det slik, eller er det noen av dere andre og? Litt genert, derfor anonym..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Har ikke merket noen forskjell jeg.... de er som de pleier å være.
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 har ikke den erfaringen, men tror ikke det er noe å bekymre seg for. her merker jeg at det er mye mer følsomt enn før, det kan jo være både positivt og negativt. "fel" berøring el styrke fra samboer gjør mer vondt enn godt:-) men blir det gjort på rette måten så er det nok heller sterkere her tror jeg.
Silje_33 Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Jeg er mye mer følsom, og blir fortere "ivrig", men selve orgasmen varer kortere og er svakere, ja.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Ja, har det akkurat på samme måte! Litt skuffende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå