Gå til innhold

Vibeke25 med spire


LizzyG

Anbefalte innlegg

Jeg så du hadde svart en som hadde vært på UL i uke 6 eller noe, og har da et spørsmål til deg. Åssen kan det være 99% sjanse for at det går bra, når det i følge den prosentoversikten bare er 89 % frem til uke 8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig ikke større sjanse? Men beklager så mye -Liz-.. Da har gyn på sykehuset tatt feil. Eller jeg hørt feil. Uansett så er det gode odds da.. Og det er kanskje det viktigste for hun jeg svarte, ikke at jeg tok feil på 10 %?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror prosenten er høyere når man har sett at det faktisk er liv. Min lege sa da vi så hjerte banke i uke 6, var det veldig liten sjanse for å miste. Jeg skal tilbake i morgen (7+9), og hvis fosteret da har vokst så mye som det skal i løpet av de ukene, er sjansen for å miste forsvinnende liten, sa han. Prosentoversikten her på BIM er kun en statistisk oversikt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg også mente da.. Det var % etter at man har sett liv på tidlig ul.. Men fullt mulig det er feil altså.. Men men.. oddsen er som sagt høye for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg bare begynte å lure jeg, for på den oversikten så er det 89% bare. Har så lyst til å dra på en tidlig UL for å se at alt er greit og håper at jeg også får litt større % sjanse for at det går bra da. Grattis med spirene deres hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente selvfølgelig at jeg er 7+6 (ikke 9, hehe) i dag. Var på UL i dag igjen, og alt så heldigvis flott ut!! Legen sa at etter to UL hvor vi har sett hjertet, og at babyen har vokst som den skal, er det utrolig liten sjanse for at det skal gå galt nå. Han sa at det i praksis er like sikkert for at det skal gå bra som det er for andre som er kommet til uke 12 (som ikke har tatt UL og sett at alt er bra). Huff, litt knotete forklart, men dere forstår kanskje.

 

Jeg ble i alle fall veldig lettet og glad i dag!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...