Gå til innhold

Noen tips takk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være høygravid i sommer og får ikke reist noe lange turer eller dra noe sted på ferie egentlig. Kanskje en liten tur til Bergen og besøke svigerinne ol. Skal også ha min svært aktive 3,5 åring hjemme de nærmeste fine ukene etter at jeg starter i ferie.

Noen som har gode ideer til aktiviteter vi kan gjøre som ikke krever så innmari masse energi av meg med diger mage?? Det store sommerværet har ikke meldt seg her, ellers hadde jeg flyttet inn på stranda for sommeren :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en deilig liggestol til deg selv og et stort lekeslott til sønnen =)

Neida...men ser her etter at vi har fått opp badebasseng i hagen, og to av naboene har fått en trampoline og en stor sklie...det er ikke noe problem å få dagene til å gå uten at jeg blir helt pumpa! Men det kan jo bli litt dyrt selvfølgeli =)

Lykke til!

Skrevet

takk, men har minihage i et borettslag.....ikke plass til verken basseng eller trampoline :) blir med kiddiepool ja

Skrevet

Besøke bondegård. Mange steder har de åpen gård med dyr og enkel kafe. Kjempekoselig. Selv har jeg også sansen for telt, kjøp lekehus eller lag indianertelt av plank og gamle laken. (Kanskje litt liten til det siste..?) Kanskje dere kan henge opp en huske?

Skrevet

Hva med noen nye puslespill, plastalina, såpebobler(min 4 årings favoritt, en sånn med batterier som blåser masse bobler)

Ellers er teltet i hagen koslig.

Her hvor vi bor er det også gratis sommerkino. Kanskje finnes det et

sånt tilbud der dere bor?

Stranda er vel en fin plass å tilbringe noen timer selv om det ikke

er det helt store sommerværet. En kjempestor sandkasse!!!

Kos dere masse i ferien!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...