Gå til innhold

90+ treff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst til å få til et treff i Trondheim?

Før jeg setter opp tid tar vi gjerne en runde med hvem-kan-når, så får vi med flest mulig.

Forslag til tidspunkt foreløpig er neste uke, torsdag eller fredag på dagtid. Om det er få som kan på dagen så er det bare å komme med nye forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både torsdag og fredag på dagtid passer for meg, dessuten er det jo så deilig å sitte ute om finvær! :)

Skrevet

Høres fint ut.

Så fremt jeg ikke er på føden da =)

Har termin på torsdag...

Skrevet

ingen flere??

vi kan møtes vi tre da, kanskje?

Skrevet

æ kain bli me på ett treff men ikke onsdag lr torsdag da e æ på stjørdalen heim te Mor :)

Skrevet

Jeg er med jeg, men det passer egentlig kun på torsdag på dagtid :)

Skrevet

Hvordan er det med Ms Miller, er du her fremdeles eller har du kommet deg til føden?!?

Det hadde egentlig passa best for meg på fredag, men kan også ta turen til byen i morra. Forslag til tidspunkt? Kl 14?

Skrevet

Oppdaga akkurat på skravlesiden at Ms Miller er på føden - så da er nok ikke hun aktuell kandidat...

Skrevet

hehe nei, da er hun muligens kanskje litt opptatt! ;) Du får gi et pip om du vil ta en is på solsiden feks, 13-14 er isåfall fint! Vi kan jo også evt vente til neste uke og se om flere hiver seg på :)

Skrevet

Jeg må stikke ut nå, så jeg rekker ikke vente på noe svar om treff -men vi får prøve få i stand noe treff utover sommeren! :)

Skrevet

Hatt litt nettproblemer, så ikke vært inne før nå. Vi får få til et treff senere ja, is på cielo høres deilig ut :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det fortsatt noen damer i Trondheim her? :)

Skrevet

hmm.....så denne nå jeg....ble det noe av det treffet?

tenker noen på noe nytt?

Skrevet

Det ble ingenting av forrige treff nei, vi får se om vi får noe mer respons nå kanskje? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...