fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 eg lurer litt på om eg har fått bekkenløsning...er det ekstra vondt etter samleie? står eg lenge verker eg sånn i skambeinet...kan det være bekkenløsning?
OktoberTussi Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Alle gravide får i prinsippet bekkenløsning, men det er ikke nødvendigvis smertefullt for alle. Jeg sliter veldig med bekkenløsning, men synes ikke det er spesielt smertefullt etter samleie. Likevel kan det jo hende at på deg så har bekkenet fått en belastning på leddene under samleiet som provoserer fram smerter. Bekkenløsning kan også gi smerter foran, midt på skambeienet, så det er godt mulig at det er det du merker nå.
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 jeg har også vondt i skambeinet av og til. Etter jeg skulle på do istad (avføring :-P) så fikk jeg også vondt der....ble litt sånn *skal jeg bry meg om dette egentlig*? Av og til stikker d, av og til litt mer konstant smerte av og til. Rett på skambeinet. Satser på at d er "bekkenløsning eller de derre fordømrade bånda"...=) ...håper flere har kjent dette btw... så d er normalt =) Tudelu =)
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 ¨Når jeg har ligget lenge kjennes d helt rart ut i bekkenet. Våkner av at d er vondt. Og stikkende smerte her og der. også hvis jeg reiser meg opp. eller f eks sitter lenge i samme stilling forann denne dataen ;-) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå