3småskatter:0) Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Heisann alle sammen der ute:0) Jeg bare så lyst til å skryte av alle dere som er så flinke til å svare på innleggene... For meg har jeg alltid blitt beroliget etter å få svar fra dere hvis jeg er bekymret eller lurer på noe. Og så har dere alltid noen gode ord og råd til andre inkludert meg. Så det jeg vil frem til er at jeg er stolt over at det finnes så mange gode sjeler der ute i samfunnet. Det er dere ett sterkt bevis på:0) Så bare stå på og fortsett å være dere selv, det er derfor dere er så verdifulle.... Kjempe god klem sender jeg til dere alle sammen nettopp fordi dere er dere:0) Hilsen lykkelig mamma som blir mamam igjen:0)
Murmeline Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Hei til deg Måtte bare svare på denne, selv om jeg ikke kjenner deg:) Sitter med den samme følelsen her. Noen flere? Klem. Nei, forresten. Gruppeklem!!!!
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 hei tonerø... var ikke du fra stavanger og ville bli kjent med nye mennesker? [email protected] , så kan vi jabbes på msn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå