Gå til innhold

VIKTIG!! Fontanellen!

Anbefalte innlegg

Jeg gikk akkurat inn for å se til lillemor, hun hadde lagt seg på magen med hodet helt inn i sprinklene på senga, så det var en skikkelig grop i fontanellen! Den ene sprinkelen lå liksom inni.. Uff. Er redd. Hun smiler og "prater" og virker helt normal. Jeg tok henne opp og skjekket henne, og fontanellen har nå begynt å trekke seg tilbake igjen. Er det farlig? Kan det ha skjedd noe? Jeg ringte ei venninne som er sykepleier, hun sa det ikke var noe farlig, men jeg er så nervøs nå..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5500220-viktig-fontanellen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest at det er litt mer beskyttet enn man tror. Oppfører hun seg som vanlig, er det sikkert ingen skade skjedd. Men er du usikker, kan du jo ringe feks barneavdelingen på sykehuset å høre. Dit har jeg ringt, når jeg har vært i tvil om ting.

jeg husker jeg spurte om dette på 6ukerskontrollen ang hva denne fontanellen tåler..var så redd om hun dunket seg i hodet..når hun lå på brystet mitt bykset hun oppover slik at hun traff haken min--

...han sa den tåler plenty!?? så flirte han..er lett å bli bekymmret ..men den tåler mye mer en man tror...

men ja..er du skikklig usikker er det bedre å ta en tlf..;)

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...