Gå til innhold

noen som kjenner til hvordan en sa foregår som kan hjelpe??


Gjest

Anbefalte innlegg

i dag er den verste dagen min, startet med lyse rosa blod i do, lyst og har blødd litt mer gjennom dagen..men blodet har gått fra lyst til mørkt nå..ikke smerter..var hos legen i dag og målte hcg en min og skal igjen og måle på fredag for å se om jeg har mistet..dette var pyton..har mistet et tårer i dag ja..men får et nytt håp nå når jeg leser dette..hvor mye blør dere som blør? er det lyst??hjelp ha

februar gravid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

da jeg hadde SA i uke 7, begynte det med litt friskt blod, og utover dagen ble det akkurat som en mens-blødning. blødde like mye som ved mensen til sammen, ca 4 dager. forskjellen var at blodet var mye mørkere og klumpete. jeg hadde ingen mage-smerter!

krysser fingrene for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da.. ikke bra..

men det er bare å stå på videre, jeg ble gravid 2 uker etter SA-blødningen min!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at det høyst sannsynlig ikke var no farlig så lenge det ikke var smerter samtidig...

 

Ikke gi opp helt enda da... Lykke til med HCG'en - den vil hvertfall gi deg svar.... bedre enn å gå å være usikker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde en SA i fjor, startet det som lys utflod som ble mørkere utover dagen. Dagen etter fikk jeg magesmerter (lignet menssmerter) og begynte å blø friskt blod. Da fikk jeg også ganske kraftige ryggsmerter, nederst i korsryggen. Jeg ringte legen den første dagen, og han sa at jeg måtte være oppmerksom dersom jeg fikk ryggsmerter sammen med magesmerter (og blødning selvfølgelig). Da var det mest sannsynlig en SA. Blødde i underkant av en uke, og mengder som en vanlig mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blødd mindre enn en mens blødning,men med mere småklumper...Og ser idag at den har avtatt noe (har blødd siden tirsdag ettermiddag), Sist natt var det mye mindre enn den første natta. og har ikke trengt å skifte så mange ganger pr.dag som ved vanlig mens. Men jeg har hatt den mens følelsen hele tia, jeg bruker å bli sånn at jeg svetter og fryser omhverandre- og det gjorde jeg i hele går. Og sånn trykk nede i magen.

Jeg vet enda ikke hvordan det har gått med meg... Ønsker deg lykke til da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ikke bra for deg, lykke til du og:-( jeg har ikke blødd et binn enda, litt lyst på onsdag og ikke noe spes om dagen ., bare når jeg tørket meg, litt mørkt på papiret..og i går og dag har jeg ikke blødd et truseinnlegg engang..får resultatet på mandag, men er fryktelig lenge til:-) takk for fine svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...