Gå til innhold

hvor langt er dere på vei når dere skal/har hatt ultralyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kommer til å være 18+6 når jeg skal på ul. synes det er seint sjøl, jge... derfor tok jeg en telefon til sykehuset og spurte om de hadde glemt meg...

det viste seg at legen min hadde glemt å bestille time, så jeg måtte gjøre det selv. 8 dager igjen! full nedtelling!

lykke til på din ul!

klem!

hehe,ja spørs om det hjelper å true de:) hva skal du true med...hvis ikke jeg får før kommer det en gravid dame å tar dere,sikkert skummelt for dem,hehe:)

jeg har fått ordinær ul når jeg akkuratt er 18 uker på vei...tror det er nokså normalt,å føler det er greit,for da ser man jo litt mer,er jo faktisk nesten halvveis da...akkuratt 2 dager etter ferie,så passet meg utmerket:) gleder meg veldig da,for da kommer jeg nok til å føle skikkelig at jeg er gravid:)

Annonse

Jeg kommer til å være 20+1 på ul i juli. Ble sånn pga ferie. Men utolmodige meg har allerede vært på en, i uke 15+3. Da syntes gynekologen at det lignet på en liten jente. Spent på om hun har rett ja...

Annonse

jeg er 20+ noen dager når jeg skal 25. juli...leeeenge å vente syns jeg, og vurderer sterkt om jeg skal ta en privat nå før, om det er ledig time..... har ikke tålmodighet jeg .... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...