Gå til innhold

En STOR oppdatering fra meg...

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på ny ultralyd i dag fordi gutten min ligger i seteleie.. Så de følger meg jo ekstra opp, fordi jeg hadde valgt setefødsel.. Men i dag fikk jeg beskjed om at min kjære gutt er for stor til at jeg får lov til å føde selv, så på meg blir det ks...

OG det blir allerede I MORGEN!!!!!!!!

klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5499895-en-stor-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, spennende!

Hvor stor ble han beregnet til?

Jeg skulle også føde vaginalt, men under fødselen, ca. da pressriene startet, var det en fot som ville ut først... Så da ble det haste-ks. Dette var på lørdag. Skulle egentlig vært på sykehuset til i morgen, men fikk lov til å komme hjem i dag. :)

Lykke til, snart er du mamma!

Klem,

han ble beregnet til et sted mellom 3800 og 4200, grensa for setefødsel er jo 4000, hadde jeg hatt tegn på at fødsel var i gang hadde jeg nok fått føde selv.. men siden ingen tegn var tilstede, kunne jeg brått gå 2 uker over og da hadde han jo blitt altfor stor.. Har heldigvis hele tiden hatt i bakhodet at denne beskjeden kunne komme, så skuffelsen ble ikke så altfor stor, selvom jeg hadde veldig stort ønske om å føde selv..

Lykke til i morra, og den kommende barsel tida. KOS DERE!!!

Visste ikke at 4 kg var grensa for setefødsel, da blir det spennende skal på ny UL i morra for å se om nurket har snudd seg. H*n har romstert mye de siste dagene, men noen snuing har jeg ingen følelse av. Håper likevel...

Klæm

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...