Gå til innhold

Juni: Wow! 1 uke etter fødsel veier jeg det samme som før!


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

9 kg rant av, 7 av de i løpet av selve fødselen ... det er nå fortsatt en fin liten bul på magen, så det er vel mye muskelsvinn som gjør det, men moro lell!

 

Så det finnes altså håp :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

så hyggelig for deg! Kjenner et lite stikk av missunnelse,

men jeg vet jo at jeg kommer meg tilbake til normalvekta

selv også etterhvert... ;-)

 

Til alle oss andre som ikke er like raskt tilbake til idealvekta som deg EndorfinMarit, kan jeg jo nevne at jeg har lest at det vanligvis tar ca. et år å komme tilbake til sin gamle lvekt, og ca. to år å få tilbake spensten.

 

Og om noen er firstet til å slanke seg for at det skal gå

raskere; slanking er ikke anbefalt så lenge man ammer.

Gifter som er lagret i mors fett går over i melken ved slanking. Men med sunt kosthold og lange trilleturer, og ikke minst amming, er man hvertfall på rett vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel også en av de heldige som går raskt ned etter fødselen da:) Det er ikke alle som opplever det, men det er en deilig følelse å komme tilbake til sin "gamle" kropp igjen. Jeg gikk også kjapt ned etter fødselen. fikk på meg dongribukse 5 dager etterpå, og var tilbake på normalvekt etter 11 dager. Dette er mitt første barn, så jeg kan vel ikke rekne med at det går like fort dersom jeg får ett til senere;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg nettopp har fått mitt tredje barn og var tilbake på normalvekten en uke etter fødsel.

Nå er mine barn tette, 1,5 år mellom hvert barn, men jeg tror ikke det har noe å si på vektnedgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier oxo det samme som før jeg ble gravid 2 uker etter fødselen....Morro...Men magen er ikke helt borte enda da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...