Gå til innhold

hei folkens!!

Odinsen, Gulle & Lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bra med dere idag? har et spm, tar de toxo- prøve dersom du spør om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia,mamman med verdens kuleste sønne-navn;)

ja, det gjør de.. de tar toxo prøven uansett, men vet ikke helt hvor ofte.. på meg tok de den plutselig i uke 22.. kANSKJE DE TAR DEN INNIMELLOM FOR Å SJEKKE BARE ? Spør legen så tar han sikkert en prøve a deg ;)

Skrevet

hehehehe!!!!! kuleste navnet ja!!! bra med deg?? det er så koselig når man blir "kjent" med folk her inne. ja, jeg er litt bekymret for det toxo-greiene, for jeg har ikke passet meg nok. jeg spiste spekemat tidlig i svangerskapet, men jeg er ikke dårlig eller noe så... skal vel noe til at man får det tror du ikke?

Skrevet

tror det skal myyyye til for å få det, men jeg hater å være bekymret så jeg spurte bare om jeg kunne få en ekstra nå i uke 23 og det var helt greit det. man skal slippe de unødvendlige bekymringene sa han viss det er så lite so skal til:)

Skrevet

Jeg tok toxo prøve føste gang jeg var til kontroll.

Spurte om å få ta den siden vi har katt.

Det viste seg at jeg har hatt det tidligere, så jeg er heldigvis immun:)

Skrevet

hadde en hel kveld jeg åt spekeskinke til dn store gullmedaljen jeg.. har tatt toxo prøve og den er ikke positiv så vidt jeg hr fått beskjed..

men nå smakte jeg på SNØFRISK, og så bakpå etterpå,, umodnet ost står det.. trodde dt var pasteurisert jeg ????

Nå kasta jeg hele osten.. æsj også-- gleder meg til å spise hva jeg vil;)

Joda, ellers er alt bra;) sliter med bekkenet,men ellers alt tipp topp;)

Skrevet

Hei 7. oktober, spekemat og ost av upasteurisert melk er jo fyfy, men fersk ost er noe annet - denne er bare ikke modnet. Melken som er brukt kan være både pasteurisert og upasteurisert.

Snøfrisk må jo være greitt, siden alle oster fra Tine er av pasteurisert melk. Enig i dårlig merking, jeg la den tilbake i hyllen for en stund siden og sjekket først etterpå - så nå vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...