Gå til innhold

skal man ha dårlig samvittighet?

guttemammaen:)

Anbefalte innlegg

Jobbe som lærling i kommunen. Er ferdig 1. september og har termin den 22. september. Må jobbe helt til 1. september for å få praksisen godkjent, hvis ikke må jeg tilbake neste år og ta igjen det jeg ikke har fått fullført. Er ferdig med fagprøven, har bare disse få ukene igjen. Poblemet er at jeg er så sliten og har så bekkenløsning at jeg holder på å tippe. Frister veldig å bli sykemeldt!!!! Men får så dårlig samvittighet når jeg vet hvor lite jeg har igjen...

skal jeg ha så dårlig samvittighet? er vel ikke så ille om jeg må tilbake 4 uker neste år vel... har jo lønn og alt...

Fortsetter under...

ikke noen vits i å slite ut kroppen heller!

Glem den dårlige samvittigheten, og så tenker du etter hva du virkelig vil og virkelig føler for!

Og har du en kraftig bekkenløsning er ikke det noe å spøke med, jeg syns du bør snakke med legen din.

En i klassen min fikk problemer med bekkenløsningen nå i eksamensperioden, fordi hun ikke var forsiktig nok når hun var gravid. det er 5 år siden hun fikk siste ungen..

så jeg ville snakket med legen min jeg! Og 4 uker er ikke mye å ta senere, bare sørg for å ha en god avtale om når og hvor!

Lykke til, og god bedring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...