Gå til innhold

noen med barn som gnisser tenner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff noe så ekkelt.poden på 9 mnd har 7 tenner og gnisser i vei.må jo vere skadelig for tennene???!!!

får skikkelig frysninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAA!! Det er helt grusomt å høre på. Hun har akkuratt fått 4 tenner oppe og har 4 nede fra før og hun skjærer tenner...uff, får håpe hun slutter med det altså. Hun er 7 mnd

Skrevet

Jaaa, skikkelig ekkelt. Jenta er nærmer seg 10 mnd, har også 7 tenner..Håper det er en fase, for hun lyer ikke når jeg sier hun ikke skal :-) he he.

Skrevet

Lille snupp her gjør det også. Hun er 11 mnd. og har 2 1/2 tann nede og en hjørnetann oppe. Skjønner ikke en gang hvordan hun klarer det.

Grøss og gru...........

Skrevet

åja, hun har akkurat fått to tenner oppe, har to nede fra før. Sier nei til henne, og tar fingrene mellom når hun gjør det, så hun skal forstå. hun er 7,5 mnd.

Skrevet

Jaaaa.... gullet har 5 tenner (10 mnd) og begynte å gnisse tenner før vi engang så de to oppe (men skjønte jo at det var noe på gang da!). Håper han slutter snart!

Skrevet

Min gjør også det.. Begynte når vi trodde han bare hadde to nede. Nå har han 4 nede og 2 oppe, og gnisser i vei..

Jeg "klyper" kjakene og sier nei når han gjør det, det er den verste lyden jeg vet.. Får helt vondt inni meg..

Skrevet

Ugh!!

Min har to tenner nede, og fikk en tann oppe for bare to dager siden.. Og nå gnisser han også tenner - startet nå i morges! Er virkelig en fæl lyd ja!

Men jeg tror ikke vi kan "nekte" dem, altså, ved å si nei og sånn.. De må jo få utforske kroppen sin og finne ut hvordan alt funker. Jeg tror det vil gå over av seg selv. Min plan er å prøve å overhøre det så godt det lar seg gjøre..så får jeg heller grøsse litt inni meg. :)

Skrevet

Jeg lar bare tulla styre på med den gnissingen. Det er helt grusomt men hva skal jeg gjøre? Kan jo ikke nekte en bebis på 8 mnd å gnisse tenner. Nei, jeg får bare bite tennene sammen (hehe) å holde ut. Det går vel over det også som alt annet.

Skrevet

Min sønn gjør det enda, han er 3,5 år! (gjør det om natten)

Men dette har han vel arvet etter denne dama! he he... Jeg ligger med "gebiss" om natten fordi jeg gnisser tenner & Presser dem haaardt sammen :P

Men håper han slutter med det snart, er jo ikke kjempe bra for tennene det der..... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...