Gå til innhold

Til attpåklatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg!:)

Gratulerer med dagen må jeg jo egentlig si...;) Er du her enda eller har du flyttet over til 3. trimester? Kommer etter på fredag jeg! Da bytter jeg uke etter BIM...

Hvordan har du det om dagen???

Jeg har etter den stressende helgen fått tilbake kynnere, flott....:( Har vært ille i dag altså! Var så full av energi i helgen, og nesten ikke en kynner. Men de kom tilbake de! Så må nok ta det mere med ro!

Har du vært plaget med det de siste dagene da? og hvordan oppfører junior seg i magen?:) Har han vært flink og sparket mamma??

Håper du er her enda...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo!!

thanks du..hehe

neida,jeg er her ennå jeg.har ikke turt ta det store spranget inn i sluttspurten.....(feig? åh neida...)

jeg er ennå barnefri,eldste nekter å sende ongene hjem,hihi.nyter det ja..trodde jeg var i megaform jeg,så jeg starta aksjon,rydd huset frem.

det blir ikke gjort flere ganger.hele natt har jeg hatt kynnere og vondt..(til pass åt meg ja)

så ble jeg med da guttongen skulle på astmakontroll i dag,og nå er jeg knekt!! får bare holde meg hjemme heretter...glemmer jo hele greia så fort man ikke kjenner noe...

junior har virkelig skambanka meg siste dagene.er helt øm i magen.ikke bedre med presset i bekkenet heller.springer på do hele tiden jo!! tror han ligger godt planta der nede.så han har virkelig vært flink å plage mamma ja..

sa jo til deg at du måtte ta det med ro,hehe.kynnerne kommer tilbake hvis man ikke passer seg....(men det glemmer man den ene dagen men virkelig er i form)

var det godt å få mannen hjem da?kan tenke meg det var stilt å være alene.

tror jeg skal sitte her resten av kvelden..hehe...føler ikke for å røre meg akkurat nå.

Skrevet

Ja, vi må passe oss for de forbanna kynnerne! Får håpe det roer seg litt igjen når vi tar det med ro...:)

Kjempe deilig å ha mannen hjem igjen ja, liker ikke å være alene hjemme... Hehe..:)

Så bra at han lille har sparka fra seg da, da trenger du i hvertfall ikke å være urolig for det lenger:) Hos meg er det også full fart i dag, han blir sikkert litt stressa av all de kynnerne... Stakkar...;)

Du får nyte de dagene du har unge fri da, blir jo nok av unger i huset etterhvert !;) Men det er jo bare kos også!! Her hos oss er det meldt bra vær i morra så jeg skal nok bare slappe av på stranda!:) Det blir man i hvertfal i godt humør av:)

Du får slappe av nå du så du får deg ordentlig nattesøvn!!;)

Skrevet

ja,kynnerne er lumske ting gitt...bort med dem...!!!!

jett om han sparker!! er fryktelig vondt også. kraft i frasparkene....

jeg nyter friheten ja.har aldri vært uten onger,så dette ble det mersmak av.godt å slappe av.kjente jeg var fryktelig sliten.

har bestilt sol jeg også,så jeg må vel ut å slå plen med mere.har ikke gjort så mye av det til nå...(lat)

skal sove i natt ja.vil det,må det,skal det!!!

er så slitsomt å ikke sove ordntlig.føler meg helt zombi..;)

tok spranget over i siste etappe i stad,men jeg er her ennå jeg da,hihi...

kos deg på stranda.husk solkrem,hahaha....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...