Gå til innhold

April: Skal si det var dødt her i dag!!

**synne**

Anbefalte innlegg

Bare meg, aprilbaby og norasmamma som har vært innom i dag, eller??? Har alle fint vær bortsett fra oss??? Eller, det er jo fint, men det blåser så fælt at det frister ikke å sitte ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!:o)

Er en snarvisitt innom før jeg må pakke om litt varer etter Sverige tur i dag.

Her er det strålende sol og helt vindstille,blåst lenge her også,men nå er det rett og slett helt nydelig.

Snuppa skal sove hos farfar.

Så nå har jeg kjøpt mer jordbær med fløte til,så da popper vel magen ennå mer frem;O)

Kose dere masse jenter!

Klem fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg SolaMi, tenkte på å etterlyse deg:-) Hvordan er formen din?

kos deg med jordbær, det hørtes helt herlig ut;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre,nå ble jeg glad:O)

Her går det egentlig bare supert! Været og lille snuppa har vel alt å si på at jeg føler meg ganske så pigg. Bare litt trøtt og sliten for tiden,men det kan vel alle bli;O)

Magen kom så vidt frem i helgen,vært flat som en pannekake hitill,trodde den ville komme fort denne gangen jeg,men neida. Klager ikke;O) hihi

Men godt å føle seg mer levelig nå enn når jeg gikk med Ylva,da hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme i 6 mnd.

Vært mye dårlig nå også,men ikke "tid" til å klage når man har ei lita snuppe:O)

Så jeg er utrolig lykkelig for at jeg har henne nå,og gleder meg masse til å se henne sammen med den lille. For ser at hun viser stor kjærlighet til alle rundt seg,også de som er mindre enn henne. Og skal gjerne kose dagen lang.!

Så dette bllir spennende!

Hvordan går det med deg da?

klem fra oss¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, så godt å høre at alt går bra. Når jeg ble gravid med eline som er nr 2 for meg, ble jeg fort stor, kunne ikke skjule det etterhvert nei, og værre ble det he he:-)

Her går det i ett om dagen, full jobb og dagmamma og nå har jo storebror ferie fra skolen. Frøkna her har gått i over 2 mnd så nå løper hun, og vi løper etter... Nå ser vi frem til ferie og 14 dager i hellas, det skal bli supert. Litt spent på flyturen med eline, men vi skal nok finne på noe å aktivisere henne med tenker jeg..

Kos deg med magen og ha en god sommer.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...