Gå til innhold

Kan noen svare på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 33+1 og har begynt å få ganske sterkt nedpress + litt mensmurring nå og da. Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være hodet som er i ferd med å feste seg, og det er jo ikke uvanlig på denne tiden:-D

Skrevet

slik har jeg det og, er mitt i uke 33. tror det er helt vanlig, og at det er noe de fleste kjenner. jeg hadde det slik sist svangerskap også. nedpressen kjenner jeg mest av da babyen trykker seg ned, naturligvis. det skal ikke være konstant.

Skrevet

Jeg har det så å si konstant. Skal det ikke være slik, altså?

Hovedinnlegger.

Skrevet

pass på slimproppen din.går den må du ringe jormor.

Skrevet

skrev nettopp et innlegg om dette på skravlesiden, for siste timene har jeg att veldig mensen vondt i ryggen og en kraftig press nedover. lurer på om han holder på å feste seg, eller hva som skjer.. er ganske ubehagelig, og blev en påminelse om hvor vondt dette vil gjøre når han virkelig skal ut..

Skrevet

Hei!

Er 30+5. Har også hatt mye nedpress i det siste og skikkelig trykk(ikke spark altså) på blære og bekken. Kjennes også mer vaggende ut i stilen når jeg går, og skikkelig støl under magen. Var hos jordmor i går og hun mente med 98% sikkerhet at hodet lå langt nede i bekkenet allerede(lå skrått i uke 28). Skal sjekke igjen om 2 uker.

Kommer han lengre ned nå, så sitter jeg jo nesten på hodet hans.

Kanskje babyen er på vei ned hos deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...