Mia-Lill kom 28.juli Skrevet 28. juni 2006 #1 Del Skrevet 28. juni 2006 Idag var min mann og jeg litt spente før samtale med legen ang ks. Men det hadde vi ikke behøvd. Siden jeg har to ks fra før, ble vi enkelt og greit anbefalt enda et ks også denne gangen. Jeg har termin 9. august og fikk beskjed om at ks-datoen vil bli satt opp 2 uker før termin. Men vi fikk oss en overraskelse, for vi som trodde vi fikk en gutt nå, fikk beskjed om at ul viste ganske sikkert jente!! Nå har vi to jenter fra før og synes det blir koselig å få enda ei lita tulle, også så praktisk i forbindelse med klær, da!! Men jeg har vært så sikker på gutt at jeg har kjøpt et par plagg i blått og fått blått hentesett av min mor... Men jenta kan jo alltids bruke det hjemme,da, hehe! Allikevel er jeg som jeg har vært med mine to første jenter: Jeg tror det ikke før jeg ser det og babyen er i armene mine! Jeg er i dag 34 + 2 uker på vei og regner nå med at jeg har "bare" 4 uker igjen til jeg får se underet i magen min!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5498887-ks-samtale-i-porsgrunn-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå