hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Leser at man bør ha ny madrass til hvert barn pga. faren for krybbedød.. Vi har en svært god madrass (som dog er 7 år gammel, og lagret på loftet i 5 år) men den er helt uten flekker og fast og hard. Om jeg vasker trekket rundt er dette godt nok, eller bør jeg kjøpe en ny??
Brian`s mamma:) Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Har også hørt at man skal ha ny madrass til hvert barn...Selv om det er søsken som har brukt madrassen tidligere.... Trodde man skulle ha ny madrass p.g.a allergi...Ikke krybbedød...Men jeg er ingen ekspert, og skal ikke si noe for sikkert=)
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 skal ha ny madrass til hver unge pga.fare for krybbedød og det er vist ungen/ungene har tisset i madrassen og det har trekkt inni så kan det vist danne seg en gass. det har jallefall eg hørt.
olivia71 Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Leste det samme i F&B som kom i dag. Men synes det blir litt voldsomt å kjøpe ny madrass når den vi har er som ny. Har vasket trekk, så regner med at det går bra. Den gassen må isåfall ha fordunstet på 1,5 år????
Hoppetussa Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Det står en del om dette på nettsidene til Landsforeningen uforventet krybbedød. www.sids.no
Lilje74 Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Les også Daniels mammas tips om madrass: http://www.danielsbok.com/utstyrsliste_sove.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå