Gå til innhold

Hvor gammel er du, og hvor gammel er far til barnet?

Hidjey

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

han er 22 og jeg snart 22.. babyen ble til første natta vi møttes faktisk, men var sånn av og på sammen frem til jeg fikk greie på babyen.. han ble helt tuling og nekta å se meg og barnet hvis jeg beholdt det.. han klarte å skjerpe seg og har holdt på frem og tilbake hele tiden, han sier i det ene øyeblikket han vil satse på meg så fort jeg snur ryggen til å vil han bare være venner.. jeg elsker han utrolig høyt og håper det blir oss to en vakker dag, men enda er han veldig umoden.. han sårer meg uansett hva som skjer.. er 15 uker på vei nå.. og han virker ikke til å bry seg om oss i det hele tatt... så vi har aldri vært ordentlig kjærester for han har gjort det slutt dagen etter vi har blitt sammen lissom...

huff, dette innlegget ble ganske kronglete fortalt men håper none der ute skjønner hva jeg har skrevet :P hehe....

jeg 21, han 32. Ja, 11 år mellom. Skulle tro det var mye ja, men ehm, vil nå si det at han er mer umoden enn det jeg er... Fant ut av det etterhvert. Var sammen i 5 mnd ca, ble gravid og alt gikk til helvete. Da komm unnskyldninger som at han ikke hadde hatt følelsene der på leeeng.. HALLO! Uansvarlig!

• 3 uker senere...

Jeg er 23, han 28. Vi var sammen i ca 1 mnd, før han bestemte seg for å gå tilbake til x sin, og nå har jeg ikke snakka med eller sett han på en uke (han har flytta sammen med x). Mitt første, og hans andre barn (men han har ikke samværsrett med dattera si på 14 mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...