Gå til innhold

Maria24..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

æligtalt MARIA!!

æ tror d e best du bynner å pakke bag`n å holder dæ unna det her forumet!

du må forstå at det ikke e noen her inne som vil ha mer av de fordømmanes ordan dine!vi har akorat klart å få stoppa munn på en viss anna ,for en stund hvertfall. du skal jo føde snart,ha lykketil og håper det å bli mor gjør tankene dine mer moden,slik at du vil skjønne at vi ikke vil finne oss i å ha sånne folk som dæ her inne til å ødlegge dagen for de som enda røyker i savngerskapet!!

så kan æ bli litt usaklig: gå å skriv meningan dine på ett offentlig toalett!!det e der alt umodent tull blir skrevet!

må si som æ har sagt 1000 gang før, la oss motivere de som ikke har klart å slutte!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5498642-maria24/#findComment-5500388
Del på andre sider

Hei!

Her har jeg fått et eget innlegg skrevet til meg, ser jeg! Men jeg kan ærlig talt ikke huske hva jeg har gjort for noe voldsomt galt siden sist? Jeg har skrevet provoserende innlegg, men jeg mener å huske at det er veldig lenge siden jeg lagde det oppstyret... :-)

Lette litt rundt her, og så at jeg hadde skrevet to svar - ett hvor jeg skrev til en mor at det var kjempefint at hun hadde fått friske barn til tross for røyken, men at røyken dessverre hadde mye av skylden for folks helse generelt. Det andre svaret jeg skrev, var omtrent det samme, at sigaretten (les: sigaretten, ikke de røykende menneskene) fortjente kritikk.

I minne om alt oppstyret jeg lagde sist, var jeg veldig obs på å ikke skrive noe nedsettende til røykere denne gangen.

Og ja, som dere håpet, nå har jeg født, og skal holde meg unna. :-) Min elskede lille Mina holdt avtalen og kom til termin 29. juni. Gled dere, alle sammen, som venter på sin pode. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5498642-maria24/#findComment-5534665
Del på andre sider

Gratulerer med den lille Maria24. Jeg har også sett at du har skrevet en del provoserende innlegg og siktet til menneskene. Har vært mange som har blitt provosert, meg selv inkludert.

Det er godt du tok litt av kritikken til deg og det bør kanskje vi røykere også gjøre. Vi burde være såpass voksne mennesker at vi kan samarbeide. Er det ikke dette vil vil lære barna våre. Men når mennesker føler seg hetset med så er det klart piggene kommer ut, det gjør mine også.

Her inne på røykeforumet så forstår jeg det slik at ikke røykere så vel som røykere kan komme med støtte, motivasjon, tips og råd på en menneskelig måte.Ikke komme med drittkasting som at vi dreper barna våre, ikke er gode mødre, bare tenker på oss selv, at vi driter i om vi får syke barn osv osv. Er laaaaaaaaangt fra sannheten. Vi er alle like gode, røykere og ikke røykere.Og selv om det er feil å røyke når man går gravid (røykte selv i første svangerskap og kommer nok til å gjøre det i neste også, men minimalt minimalt.)så gjør mange ikke røykere også såkalte feil i svangerskapet. Det kan være inntak av mat, sette seg i farlige situasjoner osv.

Ha en fin tid med den lille (jeg mener det ikke ironisk) og gratulerer så mye.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5498642-maria24/#findComment-5569539
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...