Gå til innhold

Selv om jeg ikke forventer det, har jeg ennå et håp om å være gravid rett etter utskr.

Anbefalte innlegg

Jeg er kommet til dag 27, og jeg pleier å få mensen på dag 28 eller 31. Men ennå er det ikke tegn til hverken TR eller gravid.....

Brysstene er heller ikke ømme, slik de pleier å være ved begge delene, så jeg gruer for at kroppen er i ulage, og ikke har tenkt å sette i gang TR helt ennda.... :-(

En annen ting, er at jeg faktisk tror jeg har fått sopp, for det klør rett innom de innerste leppene..og det pleier å være sopp. Har ikke hatt det på mange år, tror jeg...så huff, må vel i gang med en canesten kur ja, sikkert...bluæh ! Da blir det ikke sex heller da :-(

Uff, sorry, dette ble et syteinnlegg, men bare måtte skrive det ned ;-)

Fortsetter under...

El tester eller temper du?

Hvis ikke kan det jo hende at du har hatt senere el enn antatt.

Men ingen symptomer påkrevd for positiv gravitest,så lykke til uansett hvordan dette ender!

Hei ×·._.·¯·._♥Vilsågjerne♥×·._.·¯

Jeg hverken testet eller tempet denne gangen, men fikk slim som lignet veldig på EL slim, og påfølgende EL vondt, som passet i hop med min gamle syklus. Men det trenger jo ikke være det jeg hadde, eller det kan være at kroppen ikke fikk til å lage EL akkurat da. Likevel har jeg ikke sett mere EL slim. Så jeg håper jeg i det minste har hatt EL !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...