Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #1 Del Skrevet 28. juni 2006 ser andre skriver om hcg nivå mitt er på 138 noen som vet ca hvor langt jeg er på vei da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #2 Del Skrevet 28. juni 2006 Nei - for hcg nivået er heeeeeeeeeelt individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 28. juni 2006 #3 Del Skrevet 28. juni 2006 En ClearBlue graviditetstest slår ut på 50 mIu hcg. Den kan taes 3dager før mensen er ventet, men slår på noen ikke ut før ved forventet mensen. Hcg dobles annenhver dag i starten. Og siden de fleste er i uke4 når de venter mensen/ tester positivt vil jeg regne med at du da er i uke 4 eller 5... Altså ca. 1mnd på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #4 Del Skrevet 28. juni 2006 ja men jeg skulle hatt mensen for snart 3 uker siden til mandagog en uke etter jeg skulle hatt mens slo den neg ut,3 dager etter det svakt positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå