Gå til innhold

April: Knipeøvelser da jenter??


2+jente og gutt

Anbefalte innlegg

 

Er dere flinke til å ta knipeøvelser? Jeg må innrømme at jeg veldig ofte glemmer det. Når jeg ammer om natta husker jeg det, men en gang i døgnet er vel ikke så veldig bra. Jeg har hørt at målet skal være å kunne knipe av strålen når man tisser, men..ennå ikke. Jenta mi er 10 uker nå. Dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt håpløs på knipeøvelser, men har kunne knipe strålen når jeg tisser hetl fra rett etter fødsel. Og gynekologen sa at jeg var fast og fin i fisken på tross av manglende knipeøvelser,så jeg stresser ikke noe med det. Men er sikkert viktig å gjøre det - men det er jo så usannsynlig kjedelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Vanskelig å huske å gjøre knipeøvelser og om det gjøres riktig. Synes det var lettere å gjøre øvelsene med smartballs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på 4 mnd barseltreff og fysioterapeuten som var på besøk minte oss på hvor viktig knipeøvelsene fortsatt var... sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg dårlig samvittighet også...

*aaaarghhh*

Som du sikkert skjønner er jeg heeeelt elendig til å ta de knipeøvelsene, men kniper nå for harde livet.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ga opp nesten med en gang jeg.. Jm sa at jeg skulle knipe 3x10 knip, 3 ganger i døgnet de seks første månedene, deretter 1 gang i døgnet..

Ble så sur og stresset av tanken at jeg gav opp.. hehe

Men kniper når jeg plutselig kommer på det da, sånn hver 3. dag når jeg ligger og ikke får sove for eksempel..

 

Tror det er vktig uansett om man klarer å knipe strålen, for det er visst pga senvirkninger...

 

Jaja, tena lady er jo litt snasent det også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...