Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 28. juni 2006 #1 Del Skrevet 28. juni 2006 For mange av oss så tør vi nesten ikke tro på den første testen.. *var det noe galt med den kanskje* Jeg testa positivt på cb i går.. i dag dro jeg på apoteket og kjøpte New generation test.. kjempepositiv den også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #2 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg testa positivt på mandag..trodde ikke på den jeg heller så måtte kjøpe ny idag..like positiv den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #3 Del Skrevet 28. juni 2006 Hehe... Jeg tok bare den ene som viste positivt Men tok en god del før, pga billigtest sine viste bare negativt. Gikk noen dager over IKM, og jeg er klokke til vanlig. Så da kjøpte jeg en CB heller. Og den var jammen meg blå gitt... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #4 Del Skrevet 28. juni 2006 jeg tok først en new generation test.. to veldig klare røde streker.. to dager etter var jeg på klinikk for seksuell opplysning og jaggu var ikke den legetesten positiv og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 28. juni 2006 #5 Del Skrevet 28. juni 2006 hehe.. jeg har tatt 4 tester siden søndag morgen jeg... Alle sammen er Clear Blue, og den jeg tok igår ettermidag var en digital CB.. Bare måtte! Tok en vanlig CB imorges også, og der ble streken den hittil mest tydelige.. Kan ikke helt forstå det enda jeg, så må ha ny bekreftelse hver dag slik at jeg ikke tror jeg har drømt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #6 Del Skrevet 28. juni 2006 nesten flaut å si hvor mange jeg brukte, men det er mange flere enn 10 stk, kom ut av tellingen:D det var for godt til å være sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå