Gå til innhold

Tilbake i normalvekt

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid brukte dere på å komme tilbake til å veie like mye som før dere ble gravid?

Gjorde dere noe for å miste "gravid-kiloene", eller gikk de av seg selv?

Vår jente er 7 uker nå og jeg har 1 kg igjen. Har ikke gjort noefor å få det til, annet enn å amme og trille tur. Jeg la på meg 15 kg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5498288-tilbake-i-normalvekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg la på meg 17 kg og jenta vår er nå 2 mnd. Jeg veier mindre nå enn da jeg begynte å gå gravid. Ikke gjort noe for å gå ned og ikke blitt så mye trilletur heller.... Så det går an. Her er det ammingen som har hjulpet på kiloene :)

La på meg 10 kg da jeg gikk gravid, og 2 uker etter fødselen var de borte. Nå er jeg også gått ned ytterligere 3 kg, noe jeg absolutt ikke prøver på da jeg er veldig slank fra før.. GJorde/gjør ingenting for det, bortsett fra at jeg er ute og triller en tur på 1 time hver dag,.,

Har fortsatt 10 kg igjen.. Men la på meg 35 kg da...

Gutten min er 7 mnd og jeg har gått ned 25 kg så langt...=)

Behøver egentlig ikke å gå ned så mye mer.. Veide 55 kg før jeg fødte.., og det er egentlig litt lite for meg som har tung kroppsbygning og er 170 høy.. =)

Annonse

Er tilbake der jeg var før jeg ble gravid - tok vel ca 4 mnd, men det er greit det. Gikk opp 11 kg. Men før jeg ble gravid var jeg litt mer muskuløs enn hva jeg er nå ;) mon tro om musklene er blitt til... uh, fett? uæææ. Jeg får ta det igjen når jeg slutter å amme!

Annonse

Hei!

Jeg la på meg c.a 15 kg, og nå er lillegutt 11 dager og 14 kg er borte allerede! Hurra! Magen er slapp og full av gamle strekkmerker, men jeg føler meg super-tynn! Hadde noen kg ekstra fra før av, så jeg håper å gå ned mye mer etterhvert. Har ikke gjort noe for å gå ned, spiser til og med sjokoladepålegg på brødskiva!! hihi..

La på meg ca. 35 kg. Har igjen 7 kg. Ammer ikke så de har ikke forsvunnet der. Hadde en del vann i kroppen når jeg var gravid. Lillegull er 8 uker nå. Er glad for at jeg har gått ned såpass. Så for meg at jeg kom til å slite med 25 kg overvekt. Men kroppen er ikke helt som den var. Er litt slapp her og der. Gleder meg til å begynne å trene igjen, men siden det endte med ks her så får jeg ikke begynt med det før etter sommeren. Bade med t-skjorte i sommer, ja.

La på meg 17 kilo, kun 9 av dem forsvant rett etter fødselen. gutten min er nå 7 måneder og jeg har klart å gå ned ytterlige 6 kilo, men de siste kiloene sitter som F...!! Er ikke flink til å trene og spiser sikkert alt for mye... skulle så gjerne gått ned 10 kilo... huff. det blir hard jobbing på meg:) Lett å få kiloene, men umulig å få dem av igjen:)

La på meg akkurat 16 kg i sv.skapet. Har gått ned 11 av disse nå når poden er 3 uker (i morgen). Har spist mye "søl" disse ukene og skal forsøke stramme inn litt på akkurat det... Håper å ha gått ned alt, i alle fall innen vi skal på ferie 2 uka i august. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...