Tirilill Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Jeg tisser og tisser og tisser...har ikke UVI så da er det nok babyen som har bestemt seg for å legge seg godt oppå blære tenker jeg... Og jeg bare løper på do!
Liten luring... Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Åh, jeg kjenner meg veldig igjen! Flyr og tisser hele tiden, og om natta må jeg opp 3-4 ganger! Holder på å bli gal, for jeg er jo supertrøtt i utgangspunktet! Får vel trøste seg med at det gjerne gir seg i andre trimester (før det begynner igjen i tredje...) Ja, ja... Bedre det enn å spy hele tiden, spør du meg :-)
cecilie stolt mamma :) Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 godt og høre at det ikke bare er meg som har det slik... Har ikke sovet sammenhengende en natt etter at jeg ble gravid..
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Jeg og!!! Leste her et sted at det ble merkbart bedre med en gang de første 11-12 ukene var over...men jeg tisser bare mer og mer jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå