Gå til innhold

hjelp - engelen har blitt en sutrekopp!

Anbefalte innlegg

Jenta vår har vært snill som dagen er lang til nå (3 måneder).

Plutselig har hun blitt skikkelig survete. Mandag tok vi trippelvaksinen. Da var hun så godt som normal. I går ble hun fryktelig sutrete på ettermiddagen, og vi gikk ut fra at hun var overtrøtt, siden hun hadde sovet lite. Dagen i dag var hun veldig trøtt, og nå i ettermiddag har hun blitt supersutrete igjen. Gråter for alt. Vil ikke ha mat en gang. Må lekes med eller bæres for at det skal bli bra. Hun har ikke vondt i magen eller noe, for hun smiler så fort vi legger henne på stellebordet.

Noen med erfaring?

Har de en egen trassalder ved 3 måneder? Så små skal vel ikke merke tenner på den måten? En skal vel heller ikke ha noen bivirkninger av sprøytene etter et døgn?

I morgen skal far bort så jeg blir alene med henne. Det blir tungt hvis hun fortsatt er slik!!!!

Hjelp!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5497893-hjelp-engelen-har-blitt-en-sutrekopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.voresborn.dk/siab.jsp?o_id=6720

denne linken fant jeg på en tråd her inne tidligere, og det er jo litt intressant, jeg må innrømme jeg har ikke tatt meg tid til å lese den skikkelig, men skal faktisk det nå, vår lille gutt har vært veldig sutrete både i dag og i går kveld, og sover veldig urolig.

vel nå er han våken igjen, og må ligge på meg for å være fornøyd. sa da loger jeg av :-)

Vi har det på akkurat samme måte. Jenta vår er 10 uker, og fram til nå

har hun vært bare grei. Nå virker det som om hun må underholdes hele tiden, ellers blir hun sutrete. Hun skal kun stå i armene våre, til nød sitte, ellers er det hylgrining.

Når jeg ammer slippper hun ofte taket, for så å ta puppen igjen, tre-fire "sug" så slippe igjen...Når jeg selvfølgelig ikke vil være med på det, er det hylgrin igjen.

Samme som deg er hun bare solstrålen når hun får det som hun vil.

Trass?!

Tror ikke det er trass, egentlig. Ikke bare det i alle fall.

Hun har gulpet veldig, og hatt en skikkelig sprutgulp også. Kanskje er det ettervirkninger av sprøyta?

Den puppemaratonen er helt normal. Slik var alle som var hos helsesøster samtidig nå, og det var bare et tegn på at de begynte å interessere seg for verden for øvrig. La henne bli litt mer sulten innimellom, så spiser hun mer effektivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...