Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Trøtt og tørst hele dagen! Kjennes nesten ut som jeg har vært på fylla :-( Kanskje det triste været vi her her nord :-)
Lasso Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Hehe, som jeg skulle sagt det selv. Hvor langt er du på vei? Jeg er 28 uker og blir trøtt omtrent samtidig med toåringen om kvelden. Bælmer et stort glass vann, legger meg - og må opp og bælme mer like etterpå. Tror det skyldes at det er så mye fostervann på denne tida, og det skal jo fornyes hele tiden.
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 det har jeg vært også siste dagene!! føler meg helt utenfor meg selv! hatt litt slitsomme dager på jobb med flere kveldsvakter på rad (jobber 100% på sykehus), så i morgen vurderer jeg å holde meg hjemme og dra en tur til legen. føler at jeg kanskje har kjørt meg selv litt hardt i det siste, så hadde vært veldig deilig om jeg kanskje kunne fått slappe av en ukes tid.. har fått ganske stor mage, så merker at det er tyngre!! håper du føler det bedre etterhvert da!!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2006 Er 30+4 :-) Kan jo ikke drikke så mye heller, må på do hele natten da :-)
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Trodde det var bare meg jeg... Jeg er kronisk trøtt, og føler meg også nesten litt fyllesyk av og til.. synes egentlig jeg har vært slik hele svangerskapet. Trøtt og ustabil form. Jeg er dritt lei av å være gravid, og det er en liten tanke i meg som sier at: Jeg kan jo sove litt, så går det kanskje fortere? Slitsomt å være sånn, men kroppen er tung og trøtt og gleder seg til å bevege seg med lette skritt igjen! 36+2
Pingo Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Jeg er i uke 30,og har også merket at jeg har begynt å bli trøtt igjen, etter noen deilige måneder med mye energi. (Vel - alt er relativt, hehe.) Føler behov for å sove etter jobb hver dag, og hadde lagt meg kl. 21 hver kveld hadde det ikke vært for at det er så lyst ute at jeg ikke får sove allikevel. Det er litt rart å få tilbake denne trøttheten, men ikke så lenge igjen nå ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Jeg er 29+5 og er også stuptrøtt konstant... Var litt mindre trøtt en måned eller to, men er nå å observere gående i søvne på jobb, hjem og overalt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå