Gå til innhold

ultralyd i uke 5!


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

heia.. er det noen andre som har hatt UL i begynnelsen/midten av uke 5?

skal det imårra å se om jeg er ca 5 uker på veg eller 9 uker.. for jeg er ikke sikker!

..tror dere de kan se det godt???

huff jeg er så kjempe nervøs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du i uke 5, er det veldig lite, alternativtkan de kun se tegn på graviditet. Evt en "plommesekk". Fostersekk som de også kaller det. Er du ike 9, er det stort og du kan tydelig se fosteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei <3Jente22år<3

 

Hvis du er bare 5 uker på vei kan du risikere at det ikke syns så godt.. Jeg kjenner en som var i uke5/6 og der så de ingenting. Hun kom tilbake i uke7 og da såg de den lille.. Så er du forberedt liksom..

Hvis du er i uke 9 kan de se den lille godt. Jeg hadde UL i uke9 selv da jeg var gravid sist. Da så jeg en liten liten "baby" med armer, bein og hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei takk for fine svar :-o)

 

-detr viktigste for meg er å få klarert om jeg er 9 eller 5 uker på veg, det blir vel heller akkurat 4 fullgåtte uker imårra/8 fulgåtte .siden det er imårra jeg skal på UL, begynenr oxo på ny uke imårra,mest sannsynlig den 5!

så da regner jeg med at om de ikke ser den klart så er jeg bare 4+1 på veg.. tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi beskjed her hva du kunne se da jeg skal til mandag å se hvor ca hvor langt jeg er på vei tror det oxo er som deg så fint om du skriver her hvordan det gikk og hva du så jeg er nok 4-5 uker bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det skal jeg gjøre vettu! har time i halv syv tida så jeg legger inn åssen det gikk her på kvelden en gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 6 uker da jeg var på første ul.. så bare et lite knøtte, og hjærtet som slo.. jordmor sa , at hvis vi hadde kommet en uke tiligere hadde vi ikke sedd hjæret. mest trolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...