Gå til innhold

Er det vanlig å ha mensmurringer hele tiden etter fødsel, inntil man får mensen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet du hva? det samme problem har jeg å. fødte 8. feb og gikk på cerazette i en mnd etter 6 ukers kontroll. så etter en måned når jeg så at de pillene passet meg ikke så fikk jeg satt inn kobber spiral den 2. mai (hadde mensen fra 19. april til rundt 27-28 april). siden den gangen t.o.m. idag har jeg bare hatt mensmurringer og ikke noe mer tegn til mensen.

tok gravitest idag som viste seg å være neg. men hva kommer det av da? kan det hende at jeg likevel er gravid eller er det blitt bare slik at jeg har mistet blødningen foreløpig?

har noen av dere andre opplevd noe lignende??

mener ikke å ødelegge innlegget ditt!

Har hatt det på same måten etter begge mine fødslar! Har begge gonger brukt minipiller (Conludag). Fekk mensen tilbake då guten var 11 mnd sist, no er jenta mi 4,5 mnd., og eg har ikkje fått mensen.

Sist tok eg fleire graviditetstestar, for eg var nesten sikker på at eg var gravid. Var også litt kvalm då. Men neida, heldigvis ikkje gravid.

Denne gongen har murringane kome og gått. For nokre veker sidan var eg sikker på at no kom mensen, og måtte få typen til å kjøpe bind til meg. Men ingen mens.

Så lenge ein fullammar og ammar om natta, er det visst sjeldan å få att mensen før barnet er 6 mnd.

Tippar fenomenet kjem av hormonsvingingar. Nokon som veit?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...