Gå til innhold

Thyr *090307*


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Heisann Thyr.

Jeg er på senvakt jeg nå. Uten tilgang på mailadressen din. Ville bare sende deg en oppdatering. Jeg sitter og kjeder meg på jobb..

 

I dag har trøttheten kommet litt sigende. Jeg har sovet til klokken ti i formiddag. Likevel har jeg gjespet i hele dag. Og føler meg til tider trøtt..

Ellers har jeg ingen symptomer. Men så lenge jeg ikke blør eller har vondt i magen, så er jeg fornøyd. Jeg har begynt å få rikelig med utflod nå. Så hvis jeg ikke hadde tatt tidlig test hadde jeg sikkert trodd at mensen kom hvert øyeblikk. Jeg har jo av og til på døgnet litt øm mage. Så det ville vært lett å tro at mensen var på vei ja..

Jippi, nå skal ikke tanta besøke oss på aldri så lenge!!

 

Jeg fikk mensen igjen da tullemor var 7mnd.. Så det vil si at jeg var uten TR i 1år og4mnd!!!!! Håper det blir like lenge denne gangen..*krysser fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Trøtt ja. Jeg sov fra 9 til 11 i dag etter at jeg hadde levert hos dagmamma. Jeg er mye trøtt, men det er jo pga stoffskiftet, håper ikke graviditeten gjør meg ytterligere trøtt. Ellers har jeg "mensenvondt", ikke noe mer.

 

Blodprøver i morgen, så lege tirsdag, det blir spennende å se hvilken oppfølging jeg får.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvitvi på god oppfølgning for deg. Jeg har bestilt legetime. Jeg skal i uke7, 21 juli.. Spennende. Nå skjer det jo strengt tatt veldig lite på første legetime, men da er man liksom i gang. Og mere "offentlig" gravid, om du skjønner...

 

Jeg kommer til å kreve litt mere oppfølgning denne gangen, for jeg fikk akutt svangerskapsforgiftning i uke 37 sist. Og ble satt i gang pga dette. Så hvis jeg får forgiftning igjen, og tidligere enn uke37 bør det jo hanskes med så tidlig så mulig så man kan holde fødsel igjen til babyen er ferdig i magen... Jeg kommer til å være litt engstelig med tanke på en eventuell ny forgiftning...

 

Ha en fiin onsdagskveld Thyr!! Jeg har bare 1.5 time igjen av kveldsvakten nå..

 

Klem fra Loise 4+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...