Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Jeg klør av og til noe innmari på strekkmerkene mine nederst på magen ...leste først et sted at dette ikke var noen fare..så deretter en artikkel skrevet av en såkalt forsker - mente at intens kløe nå var påvist å være mer farlig enn tidligere antatt...Noen som vet noe om dette? Trodde først det var helt normalt, men...skal jeg kontakte legen??huff, begynner å bli litt hypokonder merker jeg....... Takk for svar:) "to uker igjen..."
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Er det ingen andre som opplever dette......?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har hørt at en bør kontakte lege ved intens svangerskapskløe mot slutten av svangerskapet...stod noe om det i en avis for noen månder siden, men fikk aldri lest det selv bare høre det fra andre... lykke til, det går nok fint, men alltid best å være på den sikre sida!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 dettew er viktig å få sjekket da det hadde noe med leveren å gjøre. en skal visst ta noen blodprøver, husker ikke helt hva el hvorfor anna enn at det hadde med leveren å gjøre! kom deg til legen å sjekk oppi det:) lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 takk for svar:) dytter den litt opp igjen også jeg......flere som vet noe om dette?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Ble stilt samme spørsmål på skravlesiden i dag tidlig.. Kanskje du blir litt klokere:) Her er linken.. http://www.barnimagen.com/forum/thread/5493481 Ellers kan du søke på google, og da får du opp de artiklene som ble skrevet for en tid tilbake siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå