Gå til innhold

Eh.. øm.. men bare i 1 pupp.. hehe


Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Det er sikkert normalt.. men måtte bare slenge inn mitt aller første gravi symptom=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, dette er litt morsomt. Synst det er så kjekkt at du også er gravid. jeg har vert ømme i begge hele tiden, men den ene puppen mer enn den andre. har også hørt at det er andre som har det som deg. Så som du sier, helt sikkert normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Crinone og Metformin håper jeg å være gravid riktig lenge også=)

Det er utrolig koselig å være her med noen slitere også.. Blir superglad hver gang en sliter lykkes.. Vi av alle vet hvor stort mirakel vi bærer på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja sånn hadde jeg det å! det begynnte med den ene puppen lixom! men nå er begge to ømme.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. Jeg blir super glad jeg også. det er så grusomt å ikke lykkes. Etter all fortvilelse, tårer, bitterhet osv.... så blir man så glad når det endelig er vår tur, eller andre slitere sin tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vibbe..

 

Godt å se at du fikk hjelp til slutt og at du har fått medisiner. Det vil sikkert hjelpe deg til å få oppleve et marsbarn!! krysser fingre,bein og tær for det!!!

Ang ømmepupper.. hadde det i 1 trimester stortsett, men nå er det opp og ned i løpet av dagen...sikkert helt normalt.. den ene er jo gjerne litt mer eller mindre øm enn den andre da....

 

Vet ikke om du husker meg jeg??

 

er jo som sagt en sliter og har vært igjennom ass.befrukting... men etter 2 år med prøving så ser det ut til at det går vår vei!!

Er jo over i 2 trimester... så nå tørr jeg håpe på et januarbarn!!!

 

lykke til Vibbe detet skal gå bra!!!!

 

klem babyja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...