Gå til innhold

1.legebesøk


♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡

Anbefalte innlegg

heisann!!!

 

idag var jeg på første legebesøk.. hadde ingen anelse om hvor langt på vei..da jeg sjelden har eggløsning pga pcos. hun kjente på livmora og gjetta på ca 10 uker.. kanskje mere,kanskje mindre! ultralyd i august for eksakt termin!!

GLA!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe så bra. blir koselig framover da:) skaff deg jordmortime om noen uker så får du sikkert høre hjerelyden også (mener det er fra uke 12) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så gøyt da...Det må være kjekt å liksom "hoppe over" de bekymrings fulle første 8 ukene.. Siden du ikke har visst hvor langt du har vært på vei, så har du kanskje ikke bekymret deg på samme måten? Det skal jeg selvsagt ikke uttale meg så høyt om. Siden jeg ikke vet det.

 

Jeg fant ut at jeg gravid allerede 3 dager før mensen var ventet, så jeg får jommen vente maks på å komme til den magiske trygge 12 ukers grensen. Men men. Så jeg er 4+2 nå og har leeenge igjen til 12 uker føler jeg.. Det er jo tross alt 2mnds venting der er snakk om ;0)

 

Masse lykke til på UL i august da Heidi_82!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann loise med spire. ja kjekt å hoppe over begynnelsen.. men er litt redd for å tro at jeg faktisk er kommet så langt.. er så kjipt å bli satt tilbake 2-3 uker på UL om legen har tadd feil.. er jo bare antagelse fra legen ut fra å ha kjent på livmoren såå.. men krysser fingrene jeg!!;)

lykke til med din lille spire du også da!!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...