Gå til innhold

putter dette hit også jeg!!


tjohoy 2 prinsesser + lite frø

Anbefalte innlegg

nå gir jeg opp!!! hadde en sa ca 26 apr. var til UL og de sa alt var borte og at jeg ville få igjen mens etter 4-5 uker, nå er det gått 8 dryge uker... ingen mens, neg test (bare to litt rar svaaaak pos, men har tatt 2 neg etter dette) føler meg tygget på og spyttet ut.... er trett, stikkende pupper, kvalm og humørsyk.... kan jeg seriøst innbille meg dette?? jeg vil vite nå!!! føler det er så himla dumt å renne ned legekontoret, da de kjenner meg godt etter det med SA... av og til skal en bli bra lei av dette gravidstyret og all spekulasjonene dere!!! ja, ja.... GOD SOMMER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror nok jeg ville gått til legen igjen og bedt om en ny undersøkelse jeg. du høres jo gravid ut selv om symptomene kan ha andre årsaker. be om en ny ul og en undersøkelse. man skal jo uansett sjekke opp om hvorfor mensen ikke kommer når et svangerskap er utelukka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... må vel ta meg en tur... kan det være noen annen¨årsak til at jeg ikke får tilbake min mens da?? blir surrete i hode av dette!!!! kanskje derfor jeg er så trett??? takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet for lite om sånne legeting, men hvis du likevel skulle være gravid så kan det jo hende di bre har miostet ett av to fostre. kommer ikke på noe annet som har lignende symptomer til det du beskriver. vet mens kan utebli pga feks hormonforstyrrelser, lav kroppsvekt og sånt, men du har jo feks stikkninger ogsåå som jo virker litt snålt.

 

be om en time raskt du så slipper du gå rundt og bekymre deg. god sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg,

Dette minner meg litt om min egen situasjon - bortsett fra at jeg har blødd omtrent sammenhengende i månedsvis nå...

 

Jeg hadde også en SA for ikke lenge siden, men da visste jeg ikke at jeg var gravid før sent, for jeg fikk "mensen". Etter "mensen" blødde jeg plutselig litt igjen, og derfor tok jeg test - som var positiv. En og en halv uke deretter var jeg til UL og hadde lav HCG, og jeg fikk beskjed om at det hadde vært en XU eller SA. Den dagen fikk jeg også blødninger igjen - og gyn. sa at det var mensen (ifht til tidligere sykluser ca 10 dager for tidlig). Så hadde jeg en laparoskopi (kikkhullsundersøkelse) ca en uke deretter - og blødde litt igjen. Jeg har altså ikke peiling på når jeg har/hadde/får EL (eller mensen for den saks skyld) igjen, men tok en sjangs ut fra UL-dagen.

 

Nå har jeg stikkende pupper, rar mage (bommelibom, altså), MASSE kviser og murring i eggstokkene så det holder. Har ikke ikm før om en uke, og kan vel ikke helt tro at det skal skje noe så raskt, men jeg ønsker jo både deg og meg at det er boller i ovnene, da!

 

Gå heller til legen en gang for ofte, før de går til ferie - og lykke, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det ikke er bare meg som har mistet kontrollen på dette!! skal forsøke å komme meg inn til legen før ferie, men jeg tviler på at det vil gå... men det vet jeg ikke før jeg har forsøkt! de sier at det kan være raskt å bli gravid etter SA for at kroppen forsøker å konpensere for det tapte barnet... ? vi får vel bare håpe!! takk for svar anonym!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...