Gå til innhold

Parasoll til vogna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De fleste utstyrs butikker til barn har dette. Jeg kjøpte på barn og utstyr til 100,- den billigste. Den er helt grei. Falmet litt etter noem sommeres bruk, men det gjorde vist de dyre også sa hun i butikken. Jysk har også slikt tror jeg.

De har det helt sikkert på Mallorca også

De er bare teite og til bry! bruk helseteppe, men ikke dekk til heløe åpningen! Skygg kun for solen og sørg for at det er god lufting og ikke blir for varmt inni vognen! Jeg brukte parasol i fjor sommer, men det var bare pes av og på bussen og når vogna skulle inn i bilen... Ellers da jeg var ute å gikk var det et salig strev å hele tiden flytte på parasollen så han ikke fikk sol inn i vogna... Nei, spar de pengene!

:-)

Annonse

Enig med de fleste her jeg, noen ganger er den noe fordømt tull som ikke funker, men andre ganger er den super!

Feks i syden når solen står høyt på himmelen hele dagen er den suveren, men på kveldssol og tidlig morgensol da solen står lavt og sniker seg inn fra siden er den bare noe tull.

Men totalt sett, den er såpass kjekk å ha når den først funker at den er verdt de 150 kronene jeg ga for den. Så hvis du skal til syden syns jeg du skal løpe å kjøpe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...