Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Var inne å tok glucose-testings i dag... Og jeg har ikke noe gale i blodet. Er veeeeldig fornøyd med det, hadde hatet å få svangerskaps diabetes nå. Holder med teit bekken. Wheeeee!
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 åååå jeg skal om 2 uker, håper jeg får samme resultat som deg.... gratulerer foresten.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Hvor langt er dere på vei når dere tar en sånn test da? Må dere bestille det selv? Har ikke hørt noe..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2006 Takker Fertila Var litt nervøs for resultatet,men smilte bredt da jeg gikk ut derfra...Og litt stolt...Er snart 130 kg jo Jeg gikk akkurat inn i bim-uke 30 for 3 timer og 35 min siden...Tror det anbefales i uke 28-29 ish.... Var hos jordmor tirsdag og hun hadde nevnt det før, så hun spurte om hun skulle bestille time for meg. Ellers måtte jeg ha bestilt time på KK selv... Er frivillig men anbefalt for oss av den frodige utgaven ... Hvis du bestiller, sørg for å få time så tidlig som mulig på dagen,siden du må møte fastende.... Var godt å være ferdig med alt klokken 11 i dag...
akt80 & Sara Emilie Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Var det noe spesiellt grunn til at du tok den på sykehuset og ikkje hos legen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå